The Age of Analytics: Competing in a Data-Driven World - December 2016

http://ses.sp.bvs.br/wp-content/uploads/2017/01/MGI-The-Age-of-Analytics-Full-report-1.pdf

In the 25 years since its founding, the McKinsey Global Institute (MGI) has sought to develop a deeper understanding of the evolving global economy. As the business and economics research arm of McKinsey & Company, MGI aims to provide leaders in the commercial, public, and social sectors with the facts and insights on which to base management and policy decisions.

Originador(es): Rede de Informação e Conhecimento
Recurso adicionado em: 03/02/2017
Idiomas disponíveis: Inglês
Gestão de Ciência, Tecnologia e Inovação em Saúde
  • Compartilhar
  • Sugerir uma palavra-chave
    [X]
    Sugestões
    Separadas por virgula
    [X]
    Obrigado por sua sugestão.
    Problemas de comunicação. Por favor tente novamente.
  • Informar um erro
    [X]
    Motivo
    Novo Link (opcional)
    [X]
    Obrigado por informar este problema.
    Problemas de comunicação. Por favor tente novamente.

Mais relacionados